Regulamin Art Suites Hotel
Rozpoczęcie pobytu w Art Suites Hotel jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów tego regulaminu przez Gościa.
- Pokoje w obiekcie wynajmowane są na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz.15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godz. 11:00 w dniu wyjazdu.
- Osoba uprawniona do pobytu w Art Suites Hotel (zwana dalej “Gościem”) może korzystać z pokoju po dopełnieniu w recepcji formalności związanych z zakwaterowaniem i dokonaniu opłaty za pobyt w momencie meldunku. W czasie meldowania Gość powinien okazać recepcjoniście dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. W razie odmowy recepcjonista ma prawo odmówić meldunku Gościa. Gość osobiście podpisuje kartę meldunkową.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji najpóźniej do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin jego pobytu. Obiekt może nie przedłużyć pobytu Gościa, w przypadku braku wolnych miejsc, oraz naruszenia przez Gościa niniejszego regulaminu.
- Gość nie może przekazywać pokoju innej osobie, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za zakwaterowanie opłatę.
- Osoby niezameldowane w obiekcie Art Suites Hotel (odwiedzający) mogą przebywać w pokojach od godziny 07:00 - 22:00.
- Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godz. 22:00 jest równoznaczna z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi wg obowiązującej ceny.
- Przez cały czas pobytu w obiekcie dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowanie dzieci i/lub zniszczenia odpowiadają opiekunowie dzieci.
- W obiekcie Art Suites Hotel obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do 7:00.
- W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania aby w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń obiektu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób wg obowiązującej ceny.
- Wysokość odszkodowania odpowiada pełnej wysokości szkody. W przypadku zniszczenia więcej niż jednego przedmiotu wyposażenia, wysokość szkody oblicza się sumując pozycje. Wysokość odszkodowania obejmuje także koszt utraconych korzyści, wynikający z doprowadzenia pokoju do ponownej sprzedaży.
- W przypadku wystąpienia usterek lub awarii, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt w recepcji.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych wszelkich urządzeń zasilanych gazem. Zabrania się również używać otwartego ognia na terenie hotelu.
- Gość opuszczający pokój ma obowiązek upewnić się, że drzwi i okna są zamknięte.
- Gość może pozostawić na drzwiach pokoju informację “Nie przeszkadzać”, jeżeli chce zachować prywatność i zapobiec wejściu do pokoju pracowników obiektu obsługi.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną z tytułu nieuzasadnionego użycia instalacji przeciwpożarowej i skutków tego zdarzenia.
- Gość ponosi koszt dokładnego oczyszczenia pokoju lub innego pomieszczenia, w którym obowiązuje zakaz palenia tytoniu oraz e-papierosów w wysokości 500 PLN.
- Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze obiektu niezwłoczną reakcję.
- Zwierzęta nie są akceptowane.
- Za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości, obiekt odpowiada na zasadach określonych w art. 846-852 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej wystąpieniu.
- Gość może nieodpłatnie korzystać z sejfu, który znajduje się w pokoju.
- Gość jest zobowiązany poinformować recepcję obiektu o wznoszeniu na jego teren znacznych sum pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, a także zagrażających bezpieczeństwu.
- Gość jest zobowiązany umieścić dokumenty, pieniądze i inne wartościowe przedmioty w sejfie. W przypadku niezłożenia ich do sejfu Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę lub uszkodzenie. Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną lub zagrażają one bezpieczeństwu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju mogą zostać odesłane po uprzednim zamówieniu kuriera przez Gościa na własny koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji od Gościa obiekt przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
- W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualne poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
- Art Suites Hotel ul. Mitkowskiego 6, Kraków, jako administrator danych osobowych, informuje, iż:
- podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu meldunku;
- Gościowi przysługuje prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania;
- dane mogą być udostępniane przez Art Suites Hotel podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2004 r, (Dz.U. 2006.22.169) w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.